هلیا دوستمحمدی

بی قراری

1398/2/6 13:10
نویسنده : نازنین خانوم
804 بازدید
اشتراک گذاری
پرنسسم تازگیا خیلی بیشتر دلم برات تنگ میشه دلم میخواد هرچه زودتر بیای .
دیروزخونه رو مرتب کردم برای ورود توعزیزم. ساکت رو هم بستم و آماده کردم حتما میگی مامانی چه عجله ای داری هنوز زوده،ولی خب نمیدونی که من و بابایی چقدر دوست داریم ، و نمیدونی که با اومدنت خوشبختی مون رو کامل میکنی.
عزیز دل مامان وقتی فکر میکنم که تو بغلم خوابیدی و با دستهای کوچولوت انگشتمو گرفتی و تو چشمات نگاه میکنم و می خندم و باهات بازی میکنم بی تاب میشم .عزیزم خوب رشد کن و زودی بیا پیشم .

عزیزم بی صبرانه منتظر قدم های کوچولوتم پرنسس مامان😍



پسندها (3)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 اردیبهشت 98 13:13
ای جونم انشاالله هرچه زودتر دخملی وبقلتون میگیرین 😍😘صبرکن دیگه مامانی😙😙
مامان صدرامامان صدرا
7 اردیبهشت 98 11:10
بسلامتی انشالله😍😍
نازنین خانوم
پاسخ
ممنون عزیزم