هلیا دوستمحمدی

چرخیدن

1398/1/28 16:27
نویسنده : نازنین خانوم
194 بازدید
اشتراک گذاری
عزیز دل مامان سلام
امروز صب رفتم پیش دکترت و گفت چرخیدی آخه قبلش تو به پهلو خوابیده بودی و باید سزارین میشدم اولش خیلی ترسیده بودم ولی یکم که گذشت گفتم فدا سر دخملم ، برای دیدن و رسیدن به تو هر دردی رو تحمل میکنم همه می گفتن دخترت تنبله که نمیچرخه آخه هر ماه میرفتم سونوگرافی تا ببینم چرخیدی یا ن .
1398/1/17رفتم سونوگرافی هشت ماهگیت دکتر گفت نچرخیده بعد پرسید نینی کوچولوت چی هست گفتم دختره گفت آره دختر تنبله که نچرخیده از دستش ناراحت شدم که چرا همه میگن دختر تنبله مهم اینه که تو بیایی و بگیرمت بغلم و محکم فشارت بدم و بوست کنم
امروز 1398/1/17که وقت دکتر داشتم رفتم دکتر یه سونوگرافی دیگه انجام داد و گفت تو همین 10روز چرخیدی خیلی خوش حال شدم و بعدش گفت که باید نوار قلب بگیری و رفتم قسمت زایشگاه تا نوار قلبتو بگیرم تا دراز کشیدم رو تخت صدای گریه یه فرشته کوچولو اومد دلم تنگ شد گفتم کاش فرشته کوچولو ماهم زودی بیاد و بگیرمش بغلم .
وقتی تاپ تاپ قلبتو می شنیدم بیشتر از قبل عاشقت میشدم


اینم اولین نوار قلب هلیا کوچولو

پسندها (2)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
28 فروردین 98 18:58
هلیا واقعا ایم قشنگی انتخاب کردید انشالله به سلامتی بدنیا بیاری بعد از تولد زرنگ خواهد شد